old

Alla inlägg under februari 2007

Av old - 19 februari 2007 12:17

Damp ner ett mail i brevlådan imorse ifrån lilla syster. Söt hon är!! Skrev inte så mycket iofs men det är alltid en början ;)

Av old - 18 februari 2007 14:46

Sprang in och köpte mat till Leeam igår på djuraffären en bit längre ner på gatan. Självklart lyckades jag köpa fel mat till honom märkte jag idag då jag skulle hälla upp maten.Köpte mat för +10kg's hundar. Trodde det skulle gå bra endå men han nosade bara lite på det sen drack han mycket vatten istället :(..Han får helt enkelt banta tills imorgon om han inte kan äta det :)

Av old - 14 februari 2007 23:15

För mig jag sett den här för nått år sen. Men hadde nog glömt hur grym han var. Spana in honom på här!

Av old - 6 februari 2007 13:28

Sött med N patchen som Apple släppt. Dags att införskaffa sig en 802.11n router nu.

Av old - 6 februari 2007 03:29

I fredags efter jag hadde slutat att jobba strax efter 18.00 åkte jag, Jocke och David ner till Stockholm för att gå på hifi mässan på Sheraton. Vi började med att ta in på hotell Sergel Plaza lagomt centralt och nära Sheraton där mässan skulle vara Lör > Sön.Fick fel hotell rum först med för lite sängar osv men det löste sig ganska snabbt. Drack nån bärs ifrån mini baren och slö surfade lite med gratis wifi'n på rummet :)Drog iväg på mässan på lördag morron efter att ha blivit väckt utav städ tanten som tog fel rum.Sjukt grym mässa iaf. Mycket dyra prylar iofs men det gillar jag så :D..På lördag kvällen åkte vi iväg till Jocke's morsas lägenhet ute i Vällingby. Hadde inte så mycket att göra så vi gled ner på lokala pizzerian med öl tillstånd och ölade lite osv.Söndag: Gick på mässan igen och kikade på det vi hadde missat dagen innan samt mötte uppe MackeInnan vi åkte hem åkte vi ut till Kista Gallerian och hälsade på syster och valle som var på jobbet.Ja det var vell allt ;)... Skojj att komma iväg nån gång iaf.

Av old - 1 februari 2007 16:43

Fick ett tips utav min kompis tyzken om en grym snubbe som heter Collie Buddz. En video med låten "Come Around" hittar du här.

Av old - 1 februari 2007 02:51

Då har Stockholm Live startat igen. Inget höjdar avsnitt första avsnittet direkt, men det är fortfarande nånting man kan slö titta på :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards